• טיסות מנהלים פרטיות לכל יעד שתבחר, טיסות מיוחדות ללא זמני המתנה,זמני בידוק מקוצרים מטוסי סילון חדשים ומפוארים !ניתנת האפשרות למעבר בטקלין מצדה. קרא עוד
  • מטוסים להשכרה

    אם אתם מחפשים מטוסים להשכרה, בפורטל המטוסים של ישראל, תמצאו את כל שחיפשתם ויותר מכך. עם שירות שילווה אתכם מתחילת העבודה המשותפת ועד לרכישת המטוס, אתם יודעים שאתם בידיים טובות. קרא עוד
  • השכרת מטוסים

    אם אתם מעוניינים בשירות של השכרת או חכירת מטוס, תמצאו זאת אך ורק בפורטל המטוסים של ישראל! אנשי מקצוע מנוסים ילוו אתכם בכל התהליך, ויספקו לכם את השירות הנפלא של השכרת מטוס לצורך חיסכון בזמן ולהשקעה כספית מיטבית. קרא עוד

מטוס גאלפסטרים

מטוס גאלפסטרים

מטוס גאלפסטרים נחשב למוביל בכל מה שקשור לתחום טיסות המנהלים. מטוסי מנהלים בכלל זה מעין תת קטגוריה של תחום המטוסים. כיום הענף של תעופת המנהלים אם ניתן כנותה כך נשלט בידי 5 יצרנים. יש את חברת בובמרדיה הקנדית, אמבריאר הברזילאית, דסאו הצרפתית וגאלפסטרים וססנה האמריקאיות. ישנה חברה נוספת , רת'איון, אמריקנית אף היאף אך היא נחשבת לכבשה השחורה של התעשייה. 

 

מבין כולן, גאלפסטרים נחשבת זה שנים כמובילה וכקובעת הרף. בכל קטגוריית גדם, קל, בינוני וכבד, המודל של גאלפסטרים נחשב לטוב ביותר. מן הראוי לציין כי המוניטין שלהם נובע מסקרי דעה שנערכו בקרב טייסים. מבחינת הנוסעים יש כל כמובן דעות לכאן ולכאן. אבל מבחינה אווירונאוטית הגאלפסטרים הוא השליט הבלתי מעורער. יש גם נקודה ישראלית בכל הסיפור. דגם הביניים, הגאלפסטרים 250 כמו גם דגם הקלים, ה-150, מיוצרים בארץ בידי התעשייה האווירית. 

 

בסיס האם של הגאלפסטרים ממוקם בעיירה סוואנה שבמדינת ג'ורג'יה שבארצות הברית. עדות חותכת ליתרונותיו של הגאלפסטרים על פני המתחרים ניצן לראות בעובדה כי חיל האוויר הישראלי בחר בהם לצורך הקמת מערך מטוסי הלוחמה האלקטרונית שלו. בעבר היו תלונות מצד נוסעים על כך שגוף המטוס צר מדי ועל כן רבים העדיפו את הדגם המתחרה של בומברדיה. אבל כיום כבר יש תא גאלפסטרים 650 שמכיל את היתרונות האווירונאוטים של המטוסים המקוריים רק עם גוף רחב יותר. 

 

היתרון היחסי של הגאלפסטרים בא גם לידי ביטוי בשוק היד שניה שלו. בתחום המטוסים הפרטיים יש משקל לאפשרויות השדרוג. גם כאן את הגאלפסטרים הרבה יותר קל למכור. בנוסף, החברה האם מציעה טרייד אין עבור כל מטוס, גם של יצרנים אחרים בתמורה לרכישה של מטוס חדש או משומש מהמלאי שלהם.