מטוס מנהלים גלקסי זה שמו המסחרי של הגלפסטרים 200. למי שלא בקיא בתחום טיסות המנהלים רק נבהיר בקצרה כי גלפסטרים זאת אחת משתי יצרניות מטוסי המנהלים המובילות בעולם. השנייה זאת חברת בובמברדיה. החברה ממוקמת בעיר סוואנה אשר במדינת ג'ורג'יה בארצות הברית. לכל דגם שהיא מייצרת יש מספר, כאשר מספר גדול יותר משמעותו דגם גדול יותר. הדגם הקטן ביותר הנו הגולפסטרים 150 ואילו הגדול ביותר הינו הגלפסטרים 650 שעתיד להפוך למסחרי החל משנת 2014 וכבר נמצא בשלב טיסות הניסוי. דגם ה-150 וה-200 מיוצרים בידי התעשייה האווירית בישראל כחלק משיתוף פעולה אסטרטגי. ה-200 כאמור הוא הוותיק יותר ומכונה גם הגלקסי. לאור הצלחתו החלו בפיתוח של ה-150 מחד ושל ה-250 מנגד. האחד קטן יותר במידות ובטווח הטיסה שלו והשני דומה מבחינת גודל לגלקסי אבל בעל יכולות טכנולוגיות משופרות. העלות המשוערת של הגלקסי נעה בסביבות ה-20 מיליון דולר.
הגלקסי שייך למטוסי המנהלים הבינוניים. יש לו תצורה פנימית שמאפשרת להכיל בין 8 ל-10 נוסעים. בארץ ישנם שני דגמים שלו בבעלות של אנשי עסקים מן השורה הראשונה. למותר לציין כי חרף ההגדרה שלו כמטוס מנהלים הוא משרת נאמנה גם לא מעט אנשים למטרות של בילויים ונופשים. בעלי המטוסים בהחלט למצות בצורה אופטימלית את הפוטנציאל של מטוס ובאמצעות מנגנון של השכרה פר טיסה ניתן לקזז במידה ניכרת את ההוצאות של רכישה ואחזקה של מטוס. היתרון הגדול שלו זה היותו של מפעל היצור שלו בארץ כך שבעת הצורך יש מי שיעניק תחזוקה שוטפת לכל תקלה או בעיה שתצוץ. הגלקסי 250 שבימים אלו נמצא בהליכי ההחדרה לשוק כבר נהנה מרשימת המתנה שניתן לשייך למוניטין שיצר הגלקסי 200.